TQ Followers

Tuesday

Promosi Dr. Imtiyaaz



Produk ini menjadi killer dalam bisnes aku sebab kualitinya terbaik. Harga stardard memang RM1480 tapi sekarang aku bagi harga promosi terbaik hanya RM1280. Kalau nak murah lagi sikit kena call saya direct sebab tak boleh expose. (Ada orang yg bising.... hehe)

Mudah sahaja, boleh buat bayaran online dan Penapis Air ini akan dihantar terus ke rumah melalui pos, jika dekat boleh COD.

Kepada yg berminat untuk installment, disini saya OFFER buat 4 X bayaran.
Bayaran PERTAMA : RM400 (Transfer duit ke akaun saya dan saya akan terus buat penghantaran) Tak Percaya!
Bayaran KEDUA : RM300 (Bank in bayaran seterusnya.. sy yakin)
Bayaran KETIGA : RM280 (Bank in pada bulan berikutnya)
Bayaran KEEMPAT : RM300 (Bank in bulan terakhir)
HEBATkan offer saya, produk ini ada sijil HALAL Jakim dan sama dengan produk Bio Aura. Jadi jangan lepaskan peluang ini. Kaedah ini memudahkan anda membeli yang terbaik.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...