TQ Followers

Tuesday

Antara produk terbaru kami adalah PRODUK UBAT KUAT. Ia adalah makanan tambahan yang boleh membantu anda mencapai kepuasan sex suami isteri.

Didatangkan dengan 2 pakej. Kotak kecil 5 sachet = RM75 dan Kotak BESAR 10 sachet hanya RM130 shj. (penghantaran percuma)

Serbuk Anggur Merah

Anggur mempunyai fitonutrient (polyphenols) dan khasiat kandungan saponin pada anggur mencegah penyerapan kolestrol dalam darah ia juga bertindak sebagai anti-oksidan dan anti tumor. Kandungan zat besi dan gula dalam anggur berupaya melancarkan aliran darah, merangsang fungsi buah pinggang, menurunkan tekanan darah, migraine, radang sendi dan menyembuhkan bronchitis, batuk, membersihkan darah dan meningkatkan kecantikan kulit. Terdapat mineral besi dan manganese yang penting menjaga libido dan kesuburan lelaki.

Maca (Lepidium Meyenii)

Tumbahan akar lobak yang banyak digunakan untuk tujuan perubatan. Ia adalah untuk meningkatkan stamina, tenaga dan fungsi seksual dengan meningkatkan aktiviti sperma serta menggalakkan kesuburan bagi lelaki dan wanita.

Butea Superba (Raja Herba)

Akar dan batang tumbuhan Butea Superba digunakan sebagai ubatan untuk tenaga dan daya kuasa alternative untuk Viagra. Mampu meningkatkan kegiatan seksual lelaki dengan mengalakkan pengaliran darah dalam organ lelaki, meningkatkan kekerapan, ketahanan dan masa kekuatan seksual lelaki.

Protein Soya

Kacang soya kaya dengan bahan mineral seperti kalsium, sodium, magnesium, zat besi dan fosforus. Isoflavin soya dipercayai dapat meningkatkan kesihatan payudara serta mencegah penyakit barah payudara, mencegah osteoporosis, meningkatkan peredaran darah, membuang toksin dalam sel, mempertingkatkan fungsi buah pinggang, jantung dan hati. Kandungan asid amino, asid lemak Omega3, asid folok, zat besi dan kalsium sesuai sebagai makanan tambahan mencegah anemia dan mengurangkan masalah kesihatan. Ologosaccarid pula akan memperbaiki sembelit dan mencegah barah kolon.

Ekstrak Stevia

Stevia adalah sejenis daun dari kawasan tropika yang boleh mengganti gula. Stevia adalah 100% ekstrak semulajadi yang boleh digunakan untuk pesakit kencing manis dalam menurunkan kadar gula dalam darah, menurunkan tekanan darah tinggi, membunuh virus, mengurangkan keradangan, mengurangkan berat badan serta mengelakkan maslah diabetes.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...