TQ Followers

Friday

Promosi di Econsave Bangi ~ SUDAH DITUTUP ~


Kami telah berada di Econsave Bangi, Jalan Reko bermula 25 April 2011. Insyaallah, saya telah mengikat kontrak selama setahun di sini. Jika ada sebarang pertanyaan dan pembelian spare part boleh terus datang ke Econsave atau call/SMS, kami mempunyai TEAM SERVICES utk datang terus ke rumah anda. Atau anda masih boleh order secara online. Terima kasih (gambar ke-2 di atas hanya hiasan). Tapi lebih baik call dulu sebelum datang sebab saya selalu merayap cari projek.. :) 0136458580. Kami juga mencari ajen-ajen yang berminat menjana pendapatan, sms/call untuk dapat harga pengedar yang terbaik. Alhamdulillah dan terima kasih kepada pelanggan yang telah membuat pembelian disini.

OPERASI TELAH DITUTUP DISEBABKAN TIDAK BOLEH MEMBERI KOMITMEN DAN STAFF BERSALIN..  TERIMA KASIH KEPADA PELANGGAN DAN RAKAN NIAGA YG MEMBERI KERJASAMA. UNTUK TEMPAHAN PRODUK ATAU BARANG GANTIAN BOLEH TERUS HUBUNGI 0136458580.

7 comments:

  1. salam..jo dah folo blog nie..pls folo back yer..n cara promot bila dah jadi agen..camne?
    10 lagu top masa kini part 3

    ReplyDelete
  2. Sila klik button Agen Persona Trading untuk maklumat lanjut or direct call saya!!

    ReplyDelete
  3. oke..da dtg follow sni..huhuu ^^)

    ReplyDelete
  4. kenape tak letak shout box kat blog ini?? susah laa pelangan nk tinggalkan jejak.. kalau nk iklankan blog perniagaan ini di blog saya, boleh datang dan buat rundingan... saya charge murah2 jerr...

    http://wancikgumuzik.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ada ruangan iklan untuk promosikan blog anda di blog saya....:)

    ReplyDelete
  6. Salam, kalu rjin , tlg like post aimi kat blog, button like ada bwh post tu, tq taw :)
    x rjen xpe :P

    http://aimiamiza.blogspot.com/2011/05/daun-pun-berzikir.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...